Kasvua ulkomaisella työvoimalla


Suomen johtava raudoitusyritys kasvaa ulkomaisella työvoimalla

Vahvasti alan keskiarvoa nopeammin kasvava Nousujohde Raudoitus tunnetaan nyt nimellä NJ Rebar. Brändiuudistuksen myötä yritys pystyy kamppailemaan tehokkaammin parhaasta työvoimasta, jota yritys palkkaa lähinnä Puolasta kotimaisten ammattiosaajien heikon saatavuuden vuoksi.

NJ Rebar on erikoistunut kaikkein vaativimpiin ja suurimpiin raudoituskohteisiin, joissa työn laadulla ja aikataulun pitävyydellä on kriittinen merkitys. Kotimainen raudoitusosaaminen on huolestuttavasti hiipumassa muun muassa sen myötä, että alan koulutusta Suomessa on karsittu. Tämän vuoksi NJ Rebar rekrytoi osaavaa työvoimaa Puolasta, jossa alan perinteinen ammattitaito on yhä arvossaan.

Uudistuneen brändin myötä NJ Rebar pystyy puhuttelemaan vahvemmin uusia potentiaalisia työntekijöitä sekä tarjoamaan palvelujaan myös Suomen rajojen ulkopuolella.

Yhdessä nimen ja ilmeen kera täsmentyi myös yrityksen asiakaslupaus.

- Uusi sloganimme, The Hearts of Steel, viestii siitä tinkimättömästä työasenteesta ja ammattitaidosta, jonka haluamme asiakkaillemme tarjota, muotoilee NJ Rebarin toimitusjohtaja ja omistaja Tanja Karonen. - Samalla se kertoo kunnioituksestamme työntekijöitämme kohtaan, ovathan he yrityksemme ehdottomasti tärkein voimavara.

NJ Rebarin brändistrategian ja ilmeen on suunnitellut markkinointitoimisto Touch Worldwide Oy.

Lisätietoja/yhteyshenkilö: Tanja Karonen

toimitusjohtaja

050 572 4752

tanja.karonen@njrebar.com

#suomi #lehdistötiedote #brändiuudistus #työvoima #raudoitusosaaminen #puolalainentyövoima #ammattitaito #kasvu #kannattavuus #yritysbarometri

© 2020 NJ Rebar

(Nousujohde Raudoitus Oy)

All rights reserved.